lørdag den 9. april 2011

Kira cph

Jeg er for nylig blevet meget forelsket i Kira cph. Eller i hvert fald i farveuniverset og de smukke kelimtæpper, som Kira henter i Afrika og sælger i sin butik i St. Kongensgade i København. Det her billede fra butikken er virkelig skønt og var det jeg faldt for, da jeg læste om Kira første gang i BoligLiv for nogen tid siden.


Tæppernes fantastiske mønstre og farver er ikke til at stå for, og som Kira selv udtrykker det: De tæpper burde ordineres mod depression, for man kan ikke undgå at blive glad i låget af dem. HELT enig!


Hej Tine,
kan du ikke sende mig din mailadresse? - det er nemmere for mig at sende dig fotos derfra.
Tju-hej.
Kira.


Og jeg må da sige, at jeg tydeligt forstår lysten til selv at opstøve og hente tæpperne, når man ser hvilke oplevelser det kan medføre - smukke og unikke landskaber i Nordafrika:


2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...