onsdag den 12. januar 2011

Give away nr.1

Uhhh..har lidt førstegangsangst..men kaster mig ud i det!
Jeg er så spændt, for det er blevet tid til at sætte min første give away happening igang.
Og naturligvis indeholder den noget strik! Jeg er jo vild med strik og særligt det, der kan indgå som interiør i hjemmet. Jeg håber i også kan lide konceptet og mine små kreationer.
Jeg har strikket de 2 vaser i forgrunden og Wiinblad vasen følger med, fordi den er så fin sammen med de 2 andre. Vaserne har glas indvendig, så de kan bruges til blomster, men der er selvfølgelig mange andre muligheder også. Nogle af dem fremgår af billederne :o)






Reglerne er som følger:

Jeg trækker lod, når der er 50 faste læsere på bloggen. Og du har mulighed for, at deltage med op til 3 lodder.

1 lod for en kommentar herunder
2 lodder for kommentar og du er fast læser
3 lodder for kommentar, link til dette indlæg fra din blog eller facebook profil, samt du er fast læser

Det er altså muligt at deltage uden at være fast læser (ved at lægge en kommentar), men jeg trækker først lod, når der er 50 faste læsere på bloggen. 

Husk at skrive i kommentaren, hvor mange lodder du deltager med, så bliver jeg rigtig glad.

Du er meget velkommen til at bruge nedenstående billede og linke hertil.


Jeg har 2 give away's mere på vej, når denne har fundet sin vinder :o)

GLÆDER mig til at sende den hjemmefra!!

50 kommentarer:

  1. Jeg deltager meget gerne med 3 lodder, og håber der snart kommer flere læsere ;)

    SvarSlet
  2. Sikken nogle flotte vaser du har kreeret, godt at du lærte lidt håndarbejde i barndommen! Jeg deltager gerne med 3 lodder, for jeg linker gerne til din spændende blog.

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder - skønne vaser :-)

    SvarSlet
  4. Jeg deltager naturligvis med 3 lodder og håber at vinde din skønne præmie! KH Lisbeth

    SvarSlet
  5. Hej! Sikke en fin give-away - den vinder jeg gerne:) Jeg lægger mig som fast læser (troede jeg allerede havde gjort det...) og jeg linker på www.danskeindretningsblogs.dk.

    SvarSlet
  6. hej tine

    ingen angst.... rigtig fine give away..
    deltager gerne med tre lodder :)
    kh♥

    SvarSlet
  7. Jeg er med på 2 lodder!! De er rigtig fine vaserne!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  8. Jeg har lige fundet dig via Marianne Patchworkblomst. Det er en hyggelig blog du har. Jeg elsker også strik og synes dine vaser er rigtig fine og en sød idé.
    Jeg har linket og vil gerne deltage med 3 lodder.
    God aften fra
    mette b

    SvarSlet
  9. Hei - jeg er med - med tre lodd:) Flotte premier:)

    Klem fra Bente.

    SvarSlet
  10. Jeg vil gerne være med på to lodder:) De er super fine!

    SvarSlet
  11. De endte da ualmindelig godt de små vase varmere :0) Jeg må da også være med, 3 lodder til mig!

    Knus Karen Marie

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne være med på ét lod tak :)

    SvarSlet
  13. Jeg vil gerne være med på to lodder
    - og du har fuldstændig ret: Wiinbladvasen står rigtig fint med det strikkede :-)

    SvarSlet
  14. Sikke en lækker gevinst, som jeg meget gerne vil vinde. Derfor 1 lod til mig, tak.

    SvarSlet
  15. Neej vor er de dog bare fine, de ville virkelig være pæne i min vindueskarm:-) jeg krydser fingre:-)
    Jeg har ingen blog så du får lige min mail - prinsesse.eid@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Hvor er de bare fine :) Jeg må simpelthen få lært at strikke..

    Deltager med 1 lod.

    Har ingen blog, men min e-mail er linreedtz@hotmail.com.

    SvarSlet
  17. Hej hej...

    Hvor er det bare en fin give away. Den ville passe så fint hjemme i vores køkken. ;-D Jeg deltager gerne med 3 lodder og ser frem til at følge din blog.

    mvh Kristiane

    SvarSlet
  18. Hej Tine

    hold da helt op for en flot give away, jeg er fluks med, med 3 lodder (er selvfølgelig allerede fast læser;))

    god weekend Stine:)

    P.s. havde lidt svært ved at finde feltet med de faste læsere, måske du skulle rykke det en smule op?

    SvarSlet
  19. Hej Tine .

    Det er første gang jeg støder på din blog, men ikke sidste gang. Søde vaser du har lavet og fantisk flot at Vasen følger med. Jeg vil elske at eje alle tre.
    3 lodder bliver det til.

    SvarSlet
  20. Uh Uh det passer lige hjemme hos mig det der!

    (2 lodder)

    SvarSlet
  21. hei
    gratulerer med første lotteri :)
    jeg tar gjerne to lodd
    fine premier

    ha ei fin uke
    hilsen Åpent hus

    SvarSlet
  22. Jeg er helt ny læser, men blev hurtigt betaget af de fine strikkede vaser! :)

    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder. :)

    SvarSlet
  23. To lodder til mig.

    Hilsen en nybegynder i Blogland

    SvarSlet
  24. WAUW! Det ser bare s fint ud! Gid jeg kunne gøre dig kunsten efter bare en lille smule. Men desværre kan jeg ikke det, så jeg håber, at jeg vinder!
    Smider to lodder i puljen :)

    SvarSlet
  25. hej Tine, fin blog du har :) Hvordan melder man sig til som fast læser?
    Jeg vil meget gerne deltage i din give away :) skønne præmier!
    Hilsner Mia

    SvarSlet
  26. Hej Mia.
    Dejligt, at du er med i min give away!
    Man skal have en blogger profil eller en google konto for at melde sig sim fast læser. Alternativt kan du give mig din mailadresse, så sætter jeg dig på min mailliste, så du får indlæg på mail, når de udgives. På den måde tæller du også som fast læser for mig :o)
    Kærligst,
    Tine

    SvarSlet
  27. Hej igen, jeg har en google konto, så nu er det klaret :)Så nu vil jeg gerne deltage med 2 lodder...

    SvarSlet
  28. Så prøver jeg at lægge en ny kommentar ;)
    Jeg har selvfølgelig linket til din fine blog - hele 2 gange ;) Og også tilmeldt mig som fast læser. Så jeg vil gerne deltage med 3 lodder.
    Og så tænkte jeg på om du også laver vaserne med tynd bomuldssnor?
    Stor hilsen
    Marina
    Casalisios.wordpress.com

    SvarSlet
  29. Uh, hvor ville de vaser være skønne i mit stribede hjem...
    Jeg har sat alle sejl ind og deltager selvfølgelig med tre lodder (kommentaren her, følger via bloglovin og spam af alle venner på Facebook:)
    Krydser fingre...

    Nadja

    nadja_tange(a)hotmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg er på tre lodder. Fine vaser! :)

    SvarSlet
  31. Hej Tine
    Jeg er vild med idéen, så jeg både tilmelder mig, skriver en kommentar og sender dig videre ud i cyberspace via Facebook (jeg har ikke selv en blog)!
    Strik videre og send gerne en model til mig.

    Astrid
    asstridralund@hotmail.com

    SvarSlet
  32. @ Casalicious: Jeg har gang i flere forsøg med forskelligt garn. Kan gerne strikke til dig på bestilling. Send mig evt. en mail :o)

    @ Astrid: Jeg sender dig lige en mail :o)

    TAK til jer alle for deltagelse. Jeg håber, snart at kunne sende vaserne hjemmefra.

    SvarSlet
  33. 2 lodder til mig, for jeg vil rigtig gerne vinde dine fine vaser! Som ny fast læser glæder jeg mig til at udforske din blog :-) Hilsen Mille

    SvarSlet
  34. Super spændende ting....jeg snupper 2 lodder. Hilsen joan M.

    SvarSlet
  35. vil gerne deltage med 2 lodder. kommentar + fast læser via bloglovin!
    -M

    SvarSlet
  36. Der er så fine dine uldne vaser :) Jeg lægger 3 lodder i og glæder mig til at følge din blog!
    God weekend, fra Lone

    SvarSlet
  37. Skønne vaser :-). Jeg deltager med 2 lodder og glæder mig til at følge din blog (selv ny blogger)

    SvarSlet
  38. Så lykkedes det.. så nu også med link :-). Fra 2 til 3 lodder.

    SvarSlet
  39. Sikke en fin blog du har, og en virkelig skøn give away! Jeg deltager meget gerne med 3 lodder.

    SvarSlet
  40. Hvor er de fine :-) Deltager med to lodder...

    SvarSlet
  41. Superfin give away - jeg er med :) 1 lod til mig

    SvarSlet
  42. Så fin give-away!
    Jeg er gjerne med!
    3 lodd takk:)
    klem manuela

    SvarSlet
  43. Jeg blir gjerne med og tar 3 lodd:)
    Klem fra meg

    SvarSlet
  44. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :) Og krydser fingre for at jeg bliver den heldige - det ser virkelig fint ud!

    SvarSlet
  45. TAK igen for de sidste kommentarer og deltagere. Der er nu 50 faste læsere og spillet er slut. Jeg trækker lod i aften og annoncerer vinderen i morgen.
    Snart vil jeg sætte endnu en give away i spil. Så stay tuned ;o)

    SvarSlet
  46. Lækker præmie :)
    Jeg vil meget gerne være med i puljen med 3 lodder :)

    SvarSlet
  47. Æv - så opdagede jeg lige, at det var for sent :(
    Nå, men så har jeg da fundet frem til din blog, og den vil jeg i hvert fald gerne følge :o)

    SvarSlet
  48. hej
    jeg vil gerne kaste et lod... genial ide :-)
    Evianna

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...