tirsdag den 11. januar 2011

En varm anbefaling.

Idag har jeg lyst til at præsentere jer for et af mine forbilleder. Det er Dorthe med bloggen Dorthes Roderier. Hun blogger om oprydning, idéer til at skabe mere orden i hjemmet og hjælp til at få mere styr på dagligdagen. Vi deler i høj grad passionen for oprydning, og Dorthe er for mig en stor kilde til inspiration. Hun er én af de bloggere, der har super meget struktur og en meget klar niche for sin blogging. Det synes jeg gør den interessant og man er ikke i tvivl om, at Dorthe ved hvad hun blogger om! Jeg håber, i vil tage over og besøge hende og hendes fine blog


Dorthes Roderier



Jeg venter i øvrigt på bedre lys, til at fotografere den første af 3 give away's som jeg vil præsentere snarest muligt. Hold øje med bloggen...

2 kommentarer:

  1. Hei.
    Takk for koselig kommentar hos meg:)
    Fin blogg du har, hit kommer jeg gjerne tilbake!
    Og takk for tips om bloggen Dorthes Roderier:)
    Ha en fin dag!
    Klem fra meg

    SvarSlet
  2. Tusind Tak søde Tine! :o) :o)

    <3 herfra

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...