tirsdag den 5. april 2011

Bevidste farveindslag

Først og fremmest en stor TAK for alle de dejlige kommentarer jeg har fået de seneste dage - det gør mig SÅ glad!! Også en STOR tak for opbakning på min nye Facebook side, det glæder mig at så mange har lyst at følge med og har tillid til, at jeg kan forsyne jer med inspiration og ideer m.m. Del gerne budskabet i jeres netværk, hvis i har lyst :o)

Denne bolig blev jeg omgående forelsket i da jeg så den første gang i BoligLiv for nogle måneder siden. Den skal i da ikke snydes for. Især beboernes passion for keramik er selvsagt lige min smag ;o) Og så har de en virkelig god sans for farver. Især stuen synes jeg er meget vellykket i sin farvekombinationer. Det er keramiker Christin Johansson og hendes familie, der bor i 2. sals lejligheden på 110 kvm. på Holbæk kunsthøjskole. 














Kilde: Fri.dk

3 kommentarer:

  1. Det ér et meget dejligt hjem det der, kan kun være enig.

    SvarSlet
  2. En kombination af gammelt og nyt, og så farven gul...wauv!

    Elsker det blad...

    SvarSlet
  3. Skønt med skønt på :-) Gad bestemt godt at bo sådan!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...