fredag den 21. januar 2011

Mormors genbrug - en anbefaling til retro junkies

For noget tid siden blev jeg kontaktet på facebook af en gammel skoleveninde, der havde bemærket min interesse for retro tendenser i boligindretningen. Hun var så sød at henvise mig til sin mors butik Mormors Genbrug i Overby på Sjælland. Butikken har også en hjemmeside her.
Jeg synes at alle i retropassionerede læsere skal have mulighed for at møde Mormors Genbrug. Hun har desværre ikke en webshop, så du skal besøge butikken live, hvilket jeg selv vil glæde mig til at få mulighed for. Check de her fine billeder, jeg kan godt blive lidt lækkersulten af det ;o)

HAPS HAPS. Lige mine farver. Ææælsker aqua farver.

Fine farveafstemte opstillinger i butikken, får det hele til at se virkelig indbydende ud:




Den her. Den er altså virkelig sjov - og FLOT! Den måtte meget gerne finde vej til min gårdhave.
    



Besøg Mormor her

4 kommentarer:

  1. ej hvor lækkert. hvorfor ligger der ikke sådan en guld butik her i nordjylland. øv øv øv..

    SvarSlet
  2. Lækker biks - Må forbi Overby på et tidspunkt :o)

    SvarSlet
  3. LOVE that first picture, adorable colors. happy weekend. xo

    SvarSlet
  4. hej Tine tak for den fine omtale af mormors butik
    men jeg sælger fra min hjemmeside, den er ny opdateret med mange nye varer og priser og tekst

    med hilsen mormor Inga nielsen

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...