tirsdag den 21. september 2010

Nu får jeg hjælp af Hendesverden

Jubiii!! Nu er der ingen vej udenom. Jeg kom forbi Hendesverden idag, og ser, at de har strikkeopskrifter på flere forskellige skønne puder. Så skulle det være lige til at lave mine egne puder a la Ineke Visser, som jeg præsenterede jer for her på bloggen forleden dag.

Strikkede puder til din bolig
















Jeg må vidst hellere vise jer en pude jeg har strikket for et års tid siden. Jeg blev ret glad for den og den har stået i vores sofa lige siden. Nu synes jeg dog gerne den må få selskab af andre modeller. Og her er jo en oplagt mulighed for at komme igang!











































Det er den limegrønne, forrest i billedet :o)

1 kommentar:

  1. Mmm. Hvor er de lækre!

    Jeg er i fuld sving med nyt Flügger job - der netop handler om striber. Fede puder. Jeg har striber på hjernen!

    Knus Mette Helena.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...