torsdag den 23. september 2010

Keramik-miks og opbevaringstip

Af og til må jeg altså liiige prale af mine gode loppefund. 



Jeg er meget forelsket i retrostilen fra 60'erne og 70'erne, især keramik har fanget mig og teakmøbler er jeg også vildt begejstret for. Især synes jeg det er flot at mikse det gamle med noget nyt og mere stilrent. Her er en keramiklampe fundet på Bornholm og det lille sidebord er fra en lokal genbrugsbutik. Skålen på gulvet er papmache, som Rebecca har lavet til mig. Den fungerer rigtig fint til opbevaring af fjernbetjeninger, som ellers ikke er så kønne at have fremme. Her er de gemt lidt af vejen, men stadig til at få fat i.

Min plan er, at købe en ny lampeskærm a la denne fra IKEA , men synes også det fungerer fint med denne originale skærm med hessian, som jeg har spraymalet cremehvid. Den var temmelig røgfarvet, da jeg købte den.

EKÅS Skærm råhvid Diameter: 23 cm Højde: 25 cm



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...