torsdag den 9. september 2010

Lækre lopper








































Jeg er stærk tilhænger af loppefund og genbrug. Her er nogle af de skønneste lopper fra denne sommer på Bornholm. Her på øen er der rig mulighed for at gøre gode kup.
Havemøblerne faldt jeg pladask for, de er i super stand, meget klassiske og i den originale udgave fra 70'erne. Min farmor og farfar havde et sæt magen til da jeg var barn, så der er rigtig meget nostalgi forbundet med forelskelsen. De røde klapstole er også genbrug - super cool, synes jeg. Og det hæklede uldtæppe, som sælgers moster Oda har håndlavet for maaange år siden er bare så fint.

1 kommentar:

  1. Det er så fint!
    Kan rigtig godt lide opstilling og det hæklede tæppe :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...