torsdag den 30. september 2010

Hvor blev min stue af...?

Jeg har tilbragt de seneste dage i selskab med fotograf Charlotte Schmidt Olsen. Vi har fotograferet til en boligreportage fra en smuk landejendom lidt uden for Rønne og lavet en artikel med inspiration til at ændre stil i sin stue, uden at udskifte alle møbler (i hvert fald ikke sofaen). Det blev nogle super gode løsninger og billeder. Her er 2 eksempler, mobilfotos dog, så kvaliteten er ikke lige i katalogform.





Billederne er fra undervejs i processen, så det er ikke helt sådan, de endte med at se ud, men et sneak peak ;o)
Nu venter så opgaven med, at få stuen til at ligne vores egen igen. Jeg kan faktisk ikke huske helt hvordan den var. Men det er fint, for jeg er allerede inspireret til at indrette den anderledes, så det vil jeg hygge mig med senere idag. 

2 kommentarer:

  1. Smuk Smuk lampe - den med de tre arme. Hvor er den fra?

    SvarSlet
  2. Hej Dorthe.
    Lampen er fra en genbrugsbutik i Nexø. Jeg har selv lavet nye betræk til skærmene. Den fåes også i en ny og mere moderne udgave (har set den i DanBo), men synes det er meget federe med denne originale.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...