tirsdag den 25. januar 2011

I mine drømme...

 ....sidder jeg nu i denne yndlingsstol over alle yndlingsstole. Den ser simpelthen så helt uimodståelig ud. Enig?

Jeg har knoklet med mit bloggerlayout i mange mange timer igår og her til (meget tidlig) morgen. Det har drillet, har det. Til sidst fandt jeg ud af, at det ikke var mig, der gjorde noget galt, men Blogger lider åbenbart under nogle fejl for tiden. TAK til alle de hjælpsomme medbloggere derude, som skriver vejledning på vejldning om at løse de problemer som Blogger ikke selv kan løse.... NÅ, men det lykkedes mig at blive rigtig godt tilfreds med designet til sidst. Håber da også, det falder i læsernes smag...? Og ja, altså...derfor drømmer jeg om denne stol, synes jeg trænger til et blødt hvil ;o)






Min thekop kunne stå hér, sammen med en stak boligmagasiner..


Ok. Jeg kunne da også godt slænge mig på langs i denne hér, hvis det skulle være...


Se mere om disse uimodståelige, dansk designede møbler og deres "forældre" lige hér

2 kommentarer:

  1. Fuldstændig enig :-). Når man som jeg står op og maler hele dagen, er det også sådan noget jeg drømmer om at slænge mig i efter en lang dag.

    Dit layout er smagfuldt og øjelækkert :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...