tirsdag den 21. december 2010

Billeder fra vores julehule

Jeg vil lige dele nogle enkelte julebilleder fra vores hjem, inden højtiden pludselig er overstået. Pynten her er for det meste hjemmelavet og især præget af naturmaterialer. Der bor kun 2 nisser hos os, som så til gengæld har stor betydning. De er ikke helt traditionelle, da de er nisse-engle. Men det er helt fint med mig, at det ikke er for traditionelt det hele. Et godt mix er lige efter min smag.
Vores adventskrans startede med at se sådan ud:
Den har i løbet af måneden ændret udseende pga den løbende stearin og ser nu sådan ud:
De 2 nisse-engle i baggrunden
Årets juletræ er det største vi har prøvet at have. Det er så skønt med et stort grantræ i stuen. Det dufter så dejligt og spreder bare den vildeste julehygge. Det har boet her siden 3.søndag i advent og det har været så rart at nyde julen længe. Håber det klarer tørken en lille uge endnu.
Snefnug lavet med inspiration fra Karinas skønne blog
Og så får i som bonus lige et yndlingsbillede fra gåturen i skoven igår eftermiddags. Et meget smukt syn efter min mening...

6 kommentarer:

  1. Sikke meget fint julepynt. Nyt og gammelt, noget hjemmelavet, men med en fin rød tråd af naturfarver

    god jul stine:)

    SvarSlet
  2. hei Trine
    takk for hyggelige hilsner inne hos meg. De blir jeg glad av! :)
    her var det mye fint!

    Jeg kommer snart igjen

    Ha ei riktig fin julefeiring
    klem fra Åpent hus

    SvarSlet
  3. Hei - fine julebilder fra deg - ha en riktig, riktig god jul:)

    Klem fra Bente.

    SvarSlet
  4. Så fint du har det - skønne julebilleder! Ønsker dig og din familie en rigtig glædelig jul:) Knus; Heidi

    SvarSlet
  5. er vild med dit flet-perle-hjerte

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...