lørdag den 20. november 2010

Godlørdagmorgen fra kreahjørnet.

Klar til en weekend, der står i julehyggens tegn her i huset. Glæder mig til at få julekassen frem og se hvad vi egentlig har gemt af sager fra de foregående år. Og så skal der sysles med lidt nyt julepynt. Jeg er som rigtig mange andre her i blogland blevet meget forelsket i Sofie Legarth's julestjerner, som jeg tænker på at forsøge mig med. Marianne har lavet en fin DIY til projektet.


Men jeg må liiige prale lidt med et projekt, der er gået rigtig godt efter min egen mening... Jeg har jo længe fablet om strik strik strik i boligindretningen. Og nu har jeg fået strikket denne pude til sofaen.




Lige ud af landevejen retstrik. Inspirationen? Den kommer herfra:

Ferm Living
Ferm Living
Kombineret med:

HAY.dk


2 kommentarer:

  1. glæd dig :) har liiige lavet 5 nye til pakker :) og kunne blive ved de stjerner er super fede ;) - og puden er super cool :)
    kh

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...