tirsdag den 2. november 2010

Efterårsstemning i stuen.

Det er vidst på tide, jeg deler lidt herinde igen. Har lige været væk et par dage... 
Idag har været sådan en dejlig dag! Flot og stille efterår fyldt med lækre farver i skoven. Sådan var weekenden også, bare med sol på! Mmmmhh så er efterår altså den dejligste årstid. Jeg fik tid at pynte op med lidt af årstidens farver og former i weekenden - SKØNT! Jeg er især begejstret for denne hylde:




Ja, og så har jeg ikke kunnet få tankerne væk fra denne dekoration. Jeg har vist den tidligere og var lidt i tvivl om hvad jeg egentlig syntes om den. Men nu er jeg ikke i tvivl. Jeg synes den er så fin og efterårshyggelig:




3 kommentarer:

  1. Åh hvor ser det dejligt ud :). Der må være meget skønt på Bornholm!

    Knus Mette Helena.

    SvarSlet
  2. Hei - så fine bilder i naturtoner - jeg må også har naturen inn litt innimellom - og har både kongler og stener i flere rom. Stener i fine former virker jo nesten myke og beroligende:)
    Tusen takk for hyggelig mail også - jeg skriver tilbake til deg:)
    Ha en god tirsdagskveld - hilsen fra Bente.

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...