fredag den 8. oktober 2010

Mere strik..

Jeg ved det godt...jeg snakker meget om strik. Men det er altså også bare fordi, det er så pokkers lækkert! Se nu de her mums mums puder fra Ferm Living 

Gulvpuder
Og farverne!! Jeg er blevet så forelsket i den karrygule. Og sammen med mintgrøn eller petrol som her, er den så varm og forfriskende på samme tid.

Cylinderpude, vase og kurv
Selv vaser og kurve i strik. Så fint! Det er både råt og blødt - GUF i mine øjne :o)

Viskestykker og flere puder
Ja, det blev en hel reklamesøjle for Ferm Living. Men jeg synes altså, de har fat i noget helt helt rigtigt her. Så jeg kunne slet ikke stoppe igen. Kan desuden anbefale deres blog, som altid har vældig inspirerende billeder.

1 kommentar:

  1. Hej Tine.
    Hvor er det dog bare en super lækker blog. Hvor er det inspirerende og nu får jeg helt lyst til at hækle. Jeg elsker også de nye farver og strik har altid været en svaghed. Både som kjoler, men også til inretning.
    Håber at vi snart kan ses igen.
    KH
    Camilla. (Sørens kæreste)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...