søndag den 12. december 2010

Juleønsker

Hvad ønsker du dig? Jeg ønsker mig ikke noget. Ikke officielt. Ikke blandt dem, jeg er på gaver med i hvert fald. Jeg er egentlig lidt imod ønskelister. Jeg synes, at gaver skal være personlige og det bliver de bedst, hvis modtageren ikke har lavet en indkøbsliste på forhånd. Jeg vil også gerne selv have gaver, som giveren har sin helt egen fine tanke med at give mig. Og så er overraskelsesmomentet altså større på den måde.
Hmmm ja, og så tillader jeg mig alligevel at sende en stribe ønsker afsted. Men mest fordi jeg tænker, det måske kan inspirere andre til deres ønskeliste, der jo stadig er et must i mange familier. 

Skærebrætterne her er så flotte! De måtte godt finde vej til mit køkken.
Se mere hér

De her fiine julekugler synes jeg godt, jeg kunne have brugt til juletræspyntningen idag. Og de vil også være meget velkomne i julekassen til næste år.
Se mere hér

 Lammeskind kan jeg ikke få nok af for tiden. Og dette har lige de rette farver.
Se mere hér
Nogle rå læderarmbånd ville bestemt klæde mit håndled, er jeg sikker på.

Se mere hér
Og tasken hér er bare SÅ smuk, ved ikke om jeg kan få den ud af tankerne igen... Uuhh jeg kom vidst lidt for godt igang med de ønsker...
Se mere hér
Kasser som denne til opbevaring af mine syting og perler m.m. ville pynte så meget på mine hobby-hylder.
Se mere hér
Et indkøbsnet som dette er helt uundværligt, faktisk! Og SÅ meget mere lækkert end bæreposer fra NETTO.
Se mere hér
Den ligner en affaldssæk, der er spraymalet. Men puffen er lavet af vaskbart !! genbrugspapir. Super fedt design, der tiltaler både mit genbrugshjerte og min store glæde ved innovation. 
Se mere hér
 En skammel af genbrugstræ må også meget gerne finde vej ind i mit hjem..
Se mere hér
Og så vil jeg bare så gerne sætte mine fødder på dette smukke smukke tæppe. Ja, det ligner strandsten. Men er små bløøøde uld puder. Er vild med den form for naturelementer i indretningen.

Check det ud hér
Puder i samme stil kunne bestemt også være skønne. Som puffer f.eks.
Check det ud hér

3 kommentarer:

  1. Måske kunne du også bruge et par øreringe? Du har i hvert fald vundet et par hos mig. Send adresse til: Daubjerg98 @ hotmail.com

    Mange hilsner Christina

    SvarSlet
  2. Sikke mange fine ting - de kunne alle sammen fået et plads på min ønskeliste (og hjemme hos mig også...). Lidt enig med dig i det du skriver om ønskelister, men de er da også enormt praktiske:) Ha' en dejlig dag! Knus; Heidi

    SvarSlet
  3. Hei - ja, jeg har også startet med å ønske - men - det gjenstår jo å se om noen har fått det med seg;) Fine ønsker du har - tvi-tvi på julaften:)
    Herlig brun veske - og så er jo jeg så glad i steiner, så de i ull var kjempefine.
    God fredagskveld og helg til deg - og Bornholm:)
    Klem fra Bente.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...