fredag den 22. oktober 2010

Virkelig cool redesign!!

At tage en ekstra trøje på, når man sidder i sofaen om aftenen kan nu få en helt ny betydning. Jeg så en hjemmelavet udgave af dette kreative og ret sjove tæppe første gang i oktober udgaven af Elle Decoration og blev straks vild med ideen.. I en boligreportage fra et meget fantastisk hjem havde beboeren lavet et patchwork tæppe af brugte pullovere. Nu har søde Emma så vist mig, at man kan købe dem her. På et iøvrigt total cool website.


Så er der også fin mulighed for at holde styr på strikkepinde, hæklenåle osv. da der stadig stadig er lommer på nogle af trøjerne. Så hyggeligt!! Hvad synes du??

1 kommentar:

  1. Hei - og tusen takk for hyggelig kommentar på min blogg. Du har jo også en utrolig hyggelig blogg, da:) Dette patchwork-teppet var morsom - helt annerledes.
    København,ja - en herlig by - tenk, jeg glemte helt Retro Villa - jeg var jo rett i nærheten!!! Det får bli neste gang:)
    Og tenk at du har vært på Bornholm - der har vi feriert i mange år tidligere - i Svaneke - ååå, jeg kjenner at jeg lengter tilbake:)
    Ha en god kveld og en god helg.
    Hilsen fra Bente.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...